Dzięki stanowiskom (rangom) pies co miesiąc otrzymuje wynagrodzenie w postaci monet (10) i doświadczenia (5). Jest to taka tutejsza "praca". Zawody oznaczone na zielono są dostępne tylko przez partnerstwo, głosowanie lub inne czynniki na to wpływające. Zawody czerwone są przepełnione. Te zaznaczone na żółto są dostępne za zgoda głównego administratora, a dla stanowisk o kolorze niebieskim nie prowadzimy aktualnie naboru.
ADMINISTRACJA
Alfa [1/2]
Jest najważniejszą postacią w sforze. Sprawuje władzę oraz dba o bezpieczeństwo.
Sinister
Młode Alfy [0/~]
Potomstwo Alf
Emerytowane Alfy [0/~]
Są to Alfy, które oddały swoje panowanie w ręce potomków
Beta [0/2]
Zaraz
po Alfie najważniejsza postać w sforze.
Młode Bety [0/~]
Potomstwo Bet
Emerytowane Bety [0/~]
Są to Bety, które oddały swoje panowanie w ręce potomków.
Gamma [0/2]
Pomaga Alfie oraz Becie w doglądaniu skarbca i pilnowaniu porządku. Wybierany za pomocą głosowania, nie ma dziedzica.
Delta [0/2]
Jego zajęciem jest oczywiście pomoc psom z wyższych jak i niższych rang oraz "sprawy papierkowe". Również wybierany przez głosowanie.
Doradca [0/2]
Pomaga w organizowaniu wszelkiego rodzaju eventów.
Pomaga w organizowaniu wszelkiego rodzaju eventów.
Jasnowidz [0/1]
Potrafi przewidzieć przyszłość. Ma w sobie magiczną cząstkę mocy i jest niedalekim potomkiem legendarnej wilczycy
DLA SZCZENIĄT
Uczeń [0/~]
Każde szczenię nie będące praktykantem.
Praktykant [0/~]
Wszystkie szczenięta, które zdecydowały już kim zostaną w przyszłości.
DOWÓDCY
Generał [0/1]
Dowodzi całym wojskiem i kieruje armią podczas walk.
Dowódca Wojowników [0/1]
Szkoli i dowodzi wojownikami.
Szkoli i dowodzi wojownikami.
Dowódca Szpiegów [0/1]
Szkoli i dowodzi szpiegami.
Szkoli i dowodzi szpiegami.
Dowódca Morderców [1/1]
Szkoli i dowodzi mordercami.
Sinister
Dowódca Zwiadowców [0/1]
Szkoli i dowodzi korpusem zwiadowczym.
Szkoli i dowodzi korpusem zwiadowczym.
Dowódca Łuczników [0/1]
Dowodzi i szkoli łuczników.
Dowodzi i szkoli łuczników.
Dowódca Myśliwych [1/1]
Dowodzi myśliwymi podczas polowań. Szkoli ich
Amnesia
Dowodzi myśliwymi podczas polowań. Szkoli ich
Amnesia
Dowódca Tropicieli [0/1]
Dowodzi i szkoli tropicieli.
Dowodzi i szkoli tropicieli.
PEŁNE ZAWODY
Sędzia [0/2]
Rozsądza wszelkie zaistniałe spory.
Rozsądza wszelkie zaistniałe spory.
Prawnik [0/5]
Broni oskarżonego podczas rozpraw sądowych.
Broni oskarżonego podczas rozpraw sądowych.
Łucznik [0/15]
Podczas wojny strzela z łuku.
Obrońca Alf [0/4]
Broni Alfy i ich rodzinę.
Obrońca Bet [0/1]
Broni Bety.
Obrońca Gamm [0/1]
Odpowiada za obronę Gamm.
Obrońca Delt [0/1]
Broni Delty.
Strażnik [0/8]
Pilnuje granic sfory, nie wpuszcza nieproszonych gości.
Nauczyciel [0/5]
Naucza szczenięta. Prowadzi lekcje zarówno indywidualne jak i grupowe.
Budowlaniec [0/10]
Buduje domy dla sforzan.
Aktor [0/5]
Gra w okolicznym teatrze.
Reżyser [0/1]
Reżyseruje sztuki wystawiane w okolicznym teatrze.
Malarz [0/5]
Jest szczególnie utalentowany plastycznie. Maluje obrazy zdobiące domy sforzan.
Pisarz [0/5]
Jego pasją jest pisanie. Niektórzy wolą powieści, inni poezje. M.in. ich dzieła znajdziesz w tutejszej bibliotece.
Piosenkarz [0/5]
Jak w realnym świecie-śpiewa, często też układa piosenki.
Medyk [0/3]
Leczy ranne psy. Prowadzi ciąże suczek
Psycholog [0/1]
Rozmawia z psami o problemach, pomaga im je pokonać. Często również radzi jak wyjść ze stanu choroby psychicznej.
Kucharz [0/5]
Przyrządza posiłki dla psów ze sfory.
Farmer [0/3]
Uprawia na swojej farmie wszelką roślinną część posiłków.
Myśliwy [0/5]
Zabija zwierzynę, która później trafia na talerz sforzan.
Tropiciel [0/5]
Tropi zwierzynę, nakierowuje na nią myśliwych.
Posłaniec [0/2]
Przekazuje ważne informacje Alfom, Betom, Gammom oraz Deltą.
Bibliotekarz [0/3]
Pilnuje porządku w tutejszej bibliotece.
Wojownik [0/25]
Pieszy wojownicy. Walczą za pomocą broni białej.
Szpieg [0/10]
Działa w ukryciu, podsłuchuje plany wroga.
Morderca [2/5]
Psy, które zabijają na polecenie. Jest to ostateczność- kara dla poważnych zdrajców.
Mercedes, Kakashi
Mercedes, Kakashi
Zwiadowca [0/5]
Podczas wojny sprawdza okoliczne tereny aby określić dokładne położenie obozów wroga.
Detektyw [0/3]
Zajmuje się rozmaitymi sprawami
Egzorcysta [0/3]
Odpędza duchy i demony
POMOCNICY
Opiekun [0/5]
Opiekuje się szczeniętami, kiedy te mają czas wolny.
Zielarz Kuchenny [0/3]
Zbiera zioła na przyprawy do kuchni.
Zielarz Medyczny [0/3]
Zbiera zioła potrzebne do produkowanych przez siebie leków.
Pomocnik Egzorcysty [0/3]
Pomaga egzorcyście, zajmuje się mniej ważnymi sprawami zleconymi mu
Pomaga egzorcyście, zajmuje się mniej ważnymi sprawami zleconymi mu
Pomocnik Detektywa [0/3]
Pomaga detektywowi, zajmuje się sprawami niższego kalibru
Pomocnik Bibliotekarza [0/3]
Pomaga bibliotekarzowi zachować ciszę i porządek w bibliotece
Pomocnik Medyka [0/3]
Pomaga bibliotekarzowi zachować ciszę i porządek w bibliotece
Pomocnik Medyka [0/3]
Pomaga medykowi, podaje mu potrzebne przyrządy
Pomocnik Kucharza [0/5]
Pomaga kucharzowi, czyta przepis, podaje składniki
Pomocnik Reżysera [0/1]
Doradza reżyserowi, który scenariusz wybrać i których aktorów przydzielić do ról.
Pomocnik Farmera [0/3]
Pomocnik Reżysera [0/1]
Doradza reżyserowi, który scenariusz wybrać i których aktorów przydzielić do ról.
Pomocnik Farmera [0/3]
Pomaga w pracy farmerowi
Masz pomysł na kolejną rangę? Wyślij go na konto jednego z administratorów!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz